2013. április 3., szerda

Ajánlók

Sziasztok. Nem tudom valaki olvassa-e még egyáltalán vagy olvastátok-e  alapból ezt a blogot. Egy időre be volt zárva, mert nem láttam értelmét, hogy van 500 megtekintés (abból mondjuk kb. 300-at mi csináltuk miközben szerkesztgettük) és 1 hozzászólás sincs. DE most megpróbáljuk újraindítani az oldalt.Szóval ha bárki olvassa most ezeket a sorokat,írjon!

Addig is: itt van pár jó SOROZAT amiket érdemes megnézni:
 -Gossip Girl: 6 évad
 -Pretty Little Liars: 3 évadja van már kész,de a 4. július 11.-én jön ki.
-The Lying Game.

KÖNYV: Sosem szerettem olvasni,de mikor hallottam a Szent Johanna Gimiről,és elkezdtem olvasni,azóta imádok. Az a könyv nagyon sokak számára sokat jelent. Én egy vagyok közülük. 


MUSIC: 5SOS-Heartbreak Girl
               Demi Lovato-Heart Attack
               Taylor Swift-22
               1D-One Way Or Another(Teenage Kicks)
               Bridgit Mendler-Ready Or Not
               Emeli Sande-Read All About It(part 3)
             Justin Bieber-All Around The World-Acoustic,live

 DANCE videók:  Zendaya-Val Chmerkovskiy - Dancing With The Stars
                              Zendaya-Val Chmerkovskiy-Dancing With The Stars-Week 2.                                     
                             Zendaya-Val Chmerkovskiy-Dancing With The Stars-Week 3.
                             Chachi Gonzales-Like A Boy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése